Danfoss Customer Service Center voor al uw vragen!

Eén telefoonnummer en één e-mailadres

Danfoss Customer Service Center 010-8082222 of cs@danfoss.nl  Telefoon: 010 - 808 2222

E-mail: cs@danfoss.nl


Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Orders mogen zoals gebruikelijk naar de bij u reeds bekende mailadressen.

- woensdag 28 juni 2017 Op Danfoss Customer Service

Per 28 juni 2017 zijn wij bij Danfoss overgegaan op een nieuw systeem. Een systeem, dat onze dienstverlening nóg verder optimaliseert. Het systeem is zodanig ingericht, dat mails en inkomende telefoongesprekken rechtstreeks worden doorgeleid naar de juiste contactpersoon. Voor al uw vragen over aandrijftechniek (VLT en VACON frequentieregelaars), klimaatregeltechniek, koeltechniek en hydrauliek.

Hiermee willen wij de kwaliteit van onze dienstverlening nog verder verbeteren. Ons doel is het creëren van een vereenvoudigde manier van contact, zodat wij u sneller en efficiënter van dienst kunnen zijn.

Alle bestaande nummers (010-2492…), met uitzondering van 010-2492070, zullen vanaf 28 juni niet meer bereikbaar zijn. U kunt ons vanaf deze datum bereiken via 010 - 808 2222 en cs@danfoss.nl.

N.B. Service gerelateerde vragen inzake frequentieregelaars zullen, zoals gebruikelijk, via 010-2492070 worden behandeld (24/7).

Wat is eigenlijk een Customer Service Center?
Customer Service als bedrijfsproces is een verzamelnaam voor de taak binnen een organisatie die zorg draagt voor een klant, tijdens en na de afronding van het commerciële proces. Customer Service als proces is het onderhouden van een relatie met een klant. Het Customer Service Center is ondersteunend aan het gehele commerciële proces en heeft daarvoor kennis nodig van klanten, organisatie en producten. Hierdoor is een Customer Service Center niet te vergelijken met een zogenaamde “call center”.

Waarom een Customer Service Center voor Danfoss?
Als organisatie staan wij dagelijks in contact met onze klanten. Deze contacten verlopen F2F, maar ook via telefoon en email. Danfoss B.V. verwerkt per jaar ongeveer 12.000 inkomende telefoontjes en zo’n 15.000 e-mails. Om deze gigantische flow van telefoons en mails nog beter te kunnen beheren, met als doel kortere responstijden en een betere klantenservice, heeft Danfoss besloten om hedendaagse technologieën te implementeren zodat er een betere "Customer Experience" kan worden gerealiseerd. 

Bereikbaarheid
Het Customer Service Center is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Buiten openingstijden hoort u een bericht dat Danfoss is gesloten, indien er voor de 24/7 helpdesk wordt gebeld, dan kunt u kiezen voor optie 1, de lijn zal dan worden doorverbonden met Intertel.

Wij danken u bij voorbaat vriendelijk voor uw begrip!

 

 

Sociale media Doe mee

Wilt u met ons communiceren?

Leer ons kennen en neem deel aan het gesprek